Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Κατάπιε κατά λάθος ψαλίδι ενώ γελούσε!

Ένας άντρας, από την Κίνα, κατά λάθος κατάπιε ένα ψαλίδι που χρησιμοποιούσε σαν οδοντογλυφίδα όταν ξέσπασε σε γέλια κατά την διάρκεια γεύματος! Ο κύριος Lin, από την περιοχή Putian, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο για να του αφαιρέσουν το αντικείμενο που απειλούσε την ζωή του.

Η σύζυγος του ανέφερε ότι ο άτυχος άντρας συνομιλούσε με φίλους κατά την διάρκεια του γεύματος και χρησιμοποιούσε το ψαλίδι για να καθαρίζει τα δόντια του.

« Όταν ένας φίλος του είπε ένα αστείο ξέσπασε σε γέλια και το ψαλίδι γλίστρησε μέσα στο λαιμό του,» είπε η σύζυγος του.

Ο άτυχος άντρας προσπάθησε να βγάλει το ψαλίδι έξω βήχοντας αλλά απλώς έκανε τα πράγματα χειρότερα.

«Όταν έφθασε ήταν χλωμός και ιδρωμένος. Είχε δυσκολία να αναπνεύσει ενώ το λαρύγγι του ήταν γεμάτο σάλιο και αίμα,» είπε ο Dr Chen Wei.

Οι ακτινογραφίες έδειξαν ότι το ψαλίδι μήκους εννέα εκατοστών και πάχους τεσσάρων εκατοστών είχε μπει ολόκληρο στο οισοφάγο του ασθενή!

Οι γιατροί χρησιμοποίησαν τοπική αναισθησία και κατάφεραν με επιτυχία να αφαιρέσουν το ψαλίδι από τον άτυχο άντρα.
Πηγή: typos.com

Νέες εφαρμογές αναζήτησης στη μηχανή της Google


Η Google πρόσθεσε στη γνωστή μηχανή αναζήτησης δύο νέες πειραματικές λειτουργίες που ελπίζει ότι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χρήστες αναζητούν εικόνες και ειδήσεις.

Η πρώτη λειτουργία, με την ονομασία Similar Images, χρησιμοποιεί μία φωτογραφία αντί για κείμενο για να βρει παρόμοια αποτελέσματα. Η δεύτερη, η Timeline, εμφανίζει πληροφορίες των Google News με χρονολογική σειρά

«Η ιδέα που προσπαθούμε να αναπτύξουμε στα Google Labs είναι η μείωση του χρόνου από τη στιγμή που έχουμε μια ιδέα μέχρι τη στιγμή που φτάνει στον τελικό χρήστη», ανέφερε ο διευθυντής διαχείρισης προϊόντων της εταιρείας, Τζ. Πίτμαν. Αυτό σημαίνει ότι οι προγραμματιστές μπορούν να δουν πολύ νωρίτερα τι αρέσει και τι όχι, ή τι είναι λειτουργικό, δίνοντας τους περισσότερο χρόνο να διορθώσουν τα λάθη τους ή να προσαρμόσουν το προϊόν στις απαιτήσεις των χρηστών.

Η λειτουργία Similar Images επιτρέπει στους χρήστες να ταξινομήσουν τα αποτελέσματα μιας αναζήτησης στις εικόνες πολύ πιο εύκολα, με το πάτημα ενός link. Σε μια παρουσίαση για δημοσιογράφους, η επικεφαλής προγραμματιστών της Google, Ράντκα Μαλπάνι, χρησιμοποίησε τη λέξη «Paris» για να δείξει τα πλεονεκτήματα της νέας εφαρμογής.

Η αρχική αναζήτηση έφερε αποτελέσματα εικόνων της Πάρις Χίλτον, του Πύργου του Άιφελ στο Παρίσι και μιας παλιάς εκκλησίας. Πατώντας σε μία από τις εικόνες, η μηχανή πλέον έφερνε τα αποτελέσματα που είχαν σχέση μόνο με αυτή. Με λίγα λόγια, οι λέξεις της αναζήτησης εκφράζονται οπτικά σαν εικόνα, και όχι ως κείμενο.

Το άλλο εργαλείο, βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν τα πιο σχετικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις τους. Το Google News Timeline, εμφανίζει στους χρήστες ένα ιστορικό του γεγονότος που ψάχνουν, μαζί με φωτογραφίες και βίντεο ταξινομημένα με χρονολογική σειρά. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να περιορίσουν την αναζήτηση σε συγκεκριμένα περιοδικά, εφημερίδες ή blogs.

Πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες BBC

Παίκτης σε τηλεπαιχνίδι υπερυπολογιστής της ΙΒΜ


Υπερυπολογιστής της ΙΒΜ θα συμμετέχει σε δημοφιλή διαγωνισμό γνώσεων.

Για ένα «νέο γύρο» εναντίον της ανθρώπινης νοημοσύνης ετοιμάζεται η ΙΒΜ.

Η εταιρεία που δημιούργησε τον Deep Blue, που υπερίσχυσε έναντι του grand master του σκακιού, Γκάρι Κασπάροφ, το 1997, ετοιμάζεται για να απαντήσει σε μια ακόμη πρόκληση: το δημοφιλές παιχνίδι-κουίζ «Jeopardy» ("Κίνδυνος"). Το όπλο της: ο «Γουάτσον», ένα σύστημα βασισμένο σε «φυσική» (σύμφωνη με τα ανθρώπινα δεδομένα) γλώσσα.

«Ο σκοπός μας είναι να κάνουμε το Γουάτσον να σκεφτεί και να αλληλεπιδράσει με τα δεδομένα ενός 'ανθρώπινου' περιβάλλοντος» είπε ο Δρ. Ντέηβιντ Φερούτσι της ΙΒΜ. «Θα προσπαθεί να καταλάβει τις ερωτήσεις και τις προθέσεις των χρηστών του, να τις αναλύσει σε στοιχειώδες επίπεδο και να δώσει ακριβή απάντηση-προϊόν αυτής της διαδικασίας» συμπλήρωσε.

Ο Γουάτσον είναι καρπός διετούς έρευνας. Το συγκεκριμένο όνομα του αποδόθηκε ως φόρος τιμής στον Τόμας Τζ. Γουάτσον, ιδρυτή της ΙΒΜ.

Ο Deep Blue του 1997 είχε τη δυνατότητα υπολογισμού 200 εκατομμυρίων κινήσεων σκακιού ανά δευτερόλεπτο. Αν και ο αριθμός φαντάζει (και είναι) εντυπωσιακός, δεν παύει να αποτελεί ένα σύστημα του οποίου ο σκοπός ήταν η επίλυση προβλημάτων εντός ενός «κλειστού» συστήματος, όπως είναι το σκάκι.

Οι συνθήκες είναι διαφορετικές αυτή τη φορά, καθώς το «Jeopardy», εκτός των εγκυκλοπαιδικών γνώσεων, προϋποθέτει ικανότητες ανάλυσης υπονοουμένων, ειρωνείας, αινιγμάτων και γενικότερα ενός ιδιαίτερου ψηφιδωτού που πρέπει να ληφθεί υπόψη για να αποκαλυφθεί η σωστή απάντηση.

«Προϋποθέτει κριτική σκέψη. Χρειάζεται πολλά περισσότερα από απλές γνώσεις για να κερδίσεις» είπε ο Χάρι Φρίντμαν, ένας από τους παραγωγούς του «Jeopardy».

Παράλληλα με το Γουάτσον θα αγωνίζονται άνθρωποι παίκτες. Οι εκπρόσωποι της ΙΒΜ έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να συμμετέχει και ο Κεν Τζένινγκς, ένας από τους «γκουρού» του παιχνιδιού, καθώς έχει αναδειχθεί νικητής 74 φορές, κερδίζοντας 2,52 εκατομμύρια δολάρια.

«Ο Κεν είναι ο καλύτερος, κανείς δεν μπορεί να τον φτάσει. Θα είναι η καλύτερη δοκιμή για το Γουάτσον» είπε ο Δρ. Φερούτσι.

Σχετικά με τις μελλοντικές δυνατότητες του συστήματος, ο Τζων Κέλι, διευθυντής του ερευνητικού τμήματος της ΙΒΜ, είπε πως ο Γουάτσον μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες, καθώς αλλάζει τα πάντα, μια και θα μπορεί να δουλέψει σύμφωνα με τα «ανθρώπινα» δεδομένα: «φέρνει την επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους και τις μηχανές σε νέο επίπεδο. Το σύστημα αυτό θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους εφαρμογή, περιορίζοντας δραστικά το χρόνο που απαιτείται για να βρεθούν απαντήσεις σε πολύ δύσκολα ερωτήματα».

Πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες BBC

Απο που ερχεστε...