Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Αδύνατη η οριστική διαγραφή φωτογραφιών στο Facebook και το MySpace


Μια ομάδα ειδικών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge διεξήγαγε μια μεγάλη έρευνα, επιχειρώντας να διαπιστώσει αν οι χρήστες δημοφιλών ιστοσελίδων έχουν τον απόλυτο έλεγχο όσον αφορά το υλικό που ανεβάζουν. Οι ερευνητές δημιούργησαν προφίλ στο Facebook και το MySpace -μεταξύ άλλων- και ανέβασαν φωτογραφίες, τις οποίες στη συνέχεια διέγραψαν, ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται από το εκάστοτε site.

Ένα μήνα μετά τη διαγραφή, και έχοντας κρατήσει τα URLs των φωτογραφιών πριν τις αφαιρέσουν, οι ερευνητές επανήλθαν και επεχείρησαν να βρουν τις φωτογραφίες που είχαν διαγράψει. Σε 7 από τα 16 sites που μπήκαν στο μικροσκόπιο, οι φωτογραφίες εμφανίστηκαν κανονικά. Το Facebook και το MySpace ήταν ανάμεσα στα 7 sites που "δεν πειθάρχησαν" στην απόφαση των χρηστών να διαγράψουν τις φωτογραφίες. Αντίθετα, τα Flickr, Picasa και Live Spaces διέγραψαν τις φωτογραφίες οριστικά και αμετάκλητα.

Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα της έρευνας, ο υποψήφιος διδάκτωρ Joseph Bonneau δήλωσε ότι "οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης αντιμετωπίζουν με απαράδεκτο τρόπο το απόρρητο των χρηστών. Κάνουν αυτό που είναι εύκολο και όχι αυτό που πρέπει".
Πηγή: e-pcmag.gr από: Digital Trends

Πρόγνωση της ομάδας ΒΑΝ για μεγάλο σεισμό και στην περιοχή της Εύβοιας


Η ομάδα ΒΑΝ δημοσίευσε στοιχεία των τελευταίων ερευνών της στις 23 Απριλίου στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Κορνέλ, που κάνουν λόγο για επικείμενο ισχυρό σεισμό στην ευρύτερη περιοχή της κεντροανατολικής ηπειρωτικής Ελλάδας έως το τέλος του Ιουνίου. Πρόκειται για μια περιοχή που εκτείνεται από το Αίγιο έως την Εύβοια και από τη Λαμία έως το Λουτράκι.

Στοιχεία για την πρόγνωση του Παναγιώτη Βαρώτσου, δημοσιεύονται στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα". Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα, τα μαγνητικά και ηλεκτρικά σήματα ελήφθησαν από το σταθμό της ομάδας ΒΑΝ στην Κερατέα. Η ομάδα αν και είναι σίγουρη ότι πρόκειται για προσεισμικό καμπανάκι που προμηνύει μεγάλο σεισμό, δεν μπορεί με σαφήνεια να προσδιορίσει τον ακριβή χώρο λόγω της μεγάλης ευαισθησίας του σταθμού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να θέτουν σε κόκκινο σχεδόν τη μισή Ελλάδα. Ως προς το χρόνο όμως υπάρχει μεγαλύτερη σαφήνεια, καθώς ο χρόνος της εκδήλωσης του σεισμού από την καταγραφή του σήματος είναι μάξιμουμ τρεις μήνες.

Σχετικό link: εδώ

Οι μεγαλύτερες τεχνολογικές αποτυχίες της δεκαετίας


Αν μιλούσαμε με ποδοσφαιρικούς όρους θα τα χαρακτηρίζαμε… “παλτά”. Προϊόντα στα οποία οι δημιουργοί τους επένδυσαν πολλά: χρήμα, κόπο και ελπίδες για το μπαμ στην βιομηχανία της τεχνολογίας. Προϊόντα που διαφημίστηκαν αρκετά, που απευθύνονταν σε ένα μεγάλο εύρος καταναλωτών και κατασκευάστηκαν από μεγάλες εταιρίες ή ακόμα κι από start ups. Το περιοδικό Time παρουσιάζει την λίστα με τις δέκα τεχνολογικές αποτυχίες της τελευταίας δεκαετίας, λαμβάνοντας υπόψην και επιχειρηματικά κριτήρια.

* Microsoft Vista
* Gateway
* HD DVD
* Vonage
* YouTube
* Sirius XM
* Microsoft Zune
* Palm
* Iridium
* Segway

Δεν προκαλεί και μεγάλη εντύπωση ότι σ’ αυτή την λίστα περιλαμβάνονται τα Window s Vista, αν και η Microsoft είχε μεγάλες προσδοκίες για το λειτουργικό της, εκείνο δεν ανταποκρίθηκε σ’ αυτές. Μεγάλο μέρος των χρηστών προτιμούν ακόμα και σήμερα να χρησιμοποιούν τα Windows XP, ενώ αποκλείεται να μην έχετε ακούσει το παρατσούκλι… sVista που κυκλοφορεί για το προτελευταίο λειτουργικό της εταιρίας.

Το HD DVD ήταν ο μεγάλος ηττημένος της μάχης των high definition DVDs. Αν και η Toshiba επένδυσε πολλά σ’ αυτό και βγήκε πρώτο στην αγορά, οι απώλειες από την υποστήριξη του format έφτασαν για την εταιρία το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, πριν το εγκαταλείψει πριν ένα χρόνο. Μεγάλος νικητής το Blu-ray της Sony, η οποία είχε μεγάλο όπλο τις συμφωνίες με εταιρίες παραγωγής του Hollywood για κυκλοφορία ταινιών με το δικό της format.

Τέλος το YouTube. Ίσως να αποτελεί έκπληξη το ότι βρίσκεται σ’ αυτή την λίστα. Εκατομμύρια χρήστες, ένας τεράστιος αριθμός video, με το περιεχόμενο του να εμπλουτίζεται καθημερινά και με ταχύτατους ρυθμούς. Γιατί θεωρείται αποτυχία; Γιατί ποτέ δεν κατάφερε να αποσβέσει τα χρήματα που επένδυσαν σ’ αυτό οι δημιουργοί του. Η διάσημη ιστοσελίδα έχει πραγματικά μια μεγάλη δυναμική, άλλα αυτή ακόμα δεν κατάφεραν να την εκμεταλλευθούν ώστε να έχουν κέρδος.
Πηγή: andronianoi, αναδημοσίευση από περιοδικό Time

Αγάπα χωρίς ανταλλάγματα...

Free Image Hosting Animation Pics Photo Sharing

Απο που ερχεστε...