Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Έρωτας στην Κρήτη είναι... μαντινάδες...


''Δεν σου μιλώ μα τη γροικάς και τη σιωπή μου ακόμα,
κι αφού τα λένε οι σκέψεις μας έχω κλειστό το στόμα.''

''Ήθελα να 'μουνα μουγκός και να σε συναντήσω,
και να 'ναι η λέξη σ' αγαπώ αιτία να μιλήσω.''

''Όποτε μπω σε εκκλησιά έχω στη σκέψη εσένα,
και πάντα ανάβω δυο κεριά αντί ν' ανάψω ένα.''

''Θα κάνω εικόνα τη μορφή τση μάνας που σε γέννα,
γιατί οι πόνοι που 'συρε γίναν χαρές για μένα.''

''Το σ' αγαπώ να σου το πω φοβούμαι και διστάζω,
ασχέτως πως το μαρτυρώ στιγμές που σε κοιτάζω.''

''Το σ' αγαπω δε φτάνει πια τι νιώθω να σου δείξω,
καινούρια λέξη τελικά πρέπει ν' ανακαλύψω.''

''Άμα με δεις καλόγερο μη με ρωτήξεις πράμα,
είναι γιατί σε φίλησα και το 'χα κάμει τάμα.''

''Όσο καιρό θα σ' αγαπώ και δίπλα μου δε θα 'σαι,
θέλω με την εικόνα μου στη σκέψη να κοιμάσαι.''

''Σκέψου εικόνα να 'σουνα και στο προσκύνημα μου,
να σμίγουνε τα χείλη σου μαζί με τα δικά μου.''


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απο που ερχεστε...